Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2012 09:54 - Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1876 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.11.2012 09:58


Вчера 17.40 ч. вечерта:

статус във фейсбук, стряскащ, някои хора ми се карат, че е написан с главни букви, но аз така се чувствам по дяволите... :

Моят, потресена съм, пия метакса... още съм в несвяст:

НЕ Е ЗА СПОДЕЛЯНЕ, НО НЕ ИЗДЪРЖАМ, БЛЪСНАХА НА ЗЕЛЕНО - 70 ГОДИШЕН ПЕНСИОНЕР - МЛАДО 24 ГОДИШНО МОМИЧЕ НА СВЕТОФАРА НА БУЛ. ЦАР БОРИС 3, МОМИЧЕТО Е РАНЕНО - В МОМЕНТА ВЪВ ВОЕННА БОЛНИЦА, ДАВАХ ПОКАЗАНИЯ НА ПОЛИЦАЙ ЗА ПЪРВИ ПЪТ В ЖИВОТА СИ, ГОСПОД ДА НЕ ДАВА НА НИКОГО ТАКОВА НЕЩО... ГОСПОДИ, ПРАЩАЙ СИЛИ НА КРАСИВОТО МОМИЧЕ, ТОВА МОЖЕШЕ ДА СЪМ АЗ, АЗ Я ЗАВИХ СЪС СУИЧЪРА СИ... ВАЛЕШЕ ДЪЖД.. ОЩЕ СЪМ В ШОК И ИСКАМ ДА МЕ ГУШНЕ НЯКОЙ... ГОСПОДИ, БДИ НАД НАС А ВИЕ ШИБАНИ ШОФЬОРИ ГЛЕДАЙТЕ КЪДЕ И НА КАКЪВ СВЕТОФАР КАРАТЕ БЕ ШИБАНЯЦИ... ТОВА МОЖЕХ ДА СЪМ АЗ, ИЛИ НЯКОЕ ДРУГО ДЕТЕ... ЕВАЛАТА НА ПОЛИЦИЯТА!!!!

Коментари - бол, в момента Диана е във Военна болница и лекува счупен крак и глава...

Днес е денят на християнското семейство, и нека се помолим за това дете...

И моля ви, моля ВИ карайте внимателно, за да стигаме живи, и да не стават такива неща!!!

НЕ знам кой е виновен, но полицаят на когото дадох показания беше свестен, млад, имаше халка на пръста, т.е. женен, някъде и него го чака семейството и те си вършат просто работата... не искам да ги плюя... помня 2009-а кървавия протест пред Парламента, още го помня как ме уцелиха с топка снежна и още съм в потрес, но това е друго... донякъде... просто се оглеждайте и на зелено като пресичате и бъдете нащрек...

А линейката дойде порядъчно с 30 мин. закъснение, но пак дойде...

Защото все пак има Бог и той бди над нас както и нашия ангел хранител, обаче... е по-добре да сме нащрек...

И Господ да бди на България-Абсурдистан...



Тагове:   момиче,   живот,   аз,   Ти,   безценен,   ранено,


Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 340597
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930