Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 13:56 - Safe from harm?...
Автор: svetliche Категория: Забавление   
Прочетен: 1536 Коментари: 1 Гласове:
0



Midnight robbers
City slickers
Gunmen and maniacs
All will feature on the freakshow A
nd I can"t do nothing "bout that, no
But if you hurt what"s mine I"ll sure as hell retaliate

You can free the world you can free my mind
Just as long as my baby"s safe from harm tonight...


И аз се чувствам като фея, като вълшебница, като странница от някое freakshow.
Като героиня на Стърджън от "Бленуващите кристали".

Искам да ти кажа, че те обичам, влюбена съм в теб, желая те, искам те... егоистично, може би...
Защото искам да имам свободата, която ти имаш...

Когато танцувахме, когато бях там, сред свещи и магия на Earth Hour ти ме докосна дълбоко и остана там... в сърцето, което търси свобода, приятели, магия, нови приключения и усещания... И се преоткрих, защото това, за което се молех се сбъдна. Ти дойде... пристъпи в живота ми като приятел, който винаги ще стане в 3 и половина през нощта и ще е при мен, защото ме обича... и ми е приятел.

А когато се разделихме след Пътуващия семинар ти ми помогна да почувствам какво наистина значи да си Слънчевка.

И после замина... и вече минават два месеца, а края всъщност не е толкова далеч, нали?
Чета поредицата на Стефани Майър и си представям, че аз съм Бела, а Едуард?...
Ще ми се смеят, онези, иззад маските си на сивота и безразличие... другите... хората... Че чета такива книги. Но ми харесват!

А аз търся човеците...

I was looking back to see if you were looking back to see me...

Но аз съм щастлива със своята илюзия, че някога, някъде, в някое друго време, не тук, ще ме обичаш, така както аз теб. Ти си ми повече от брат, повече от приятел, повече от сродна душа... ти ме отключи... за мен... със самото си присъствие, с усмивките, със смеха, с щуротията...

Усещам, че се движа сред море от обич постоянно, че имам енергията да покоря света, да излетя, да пробия небосвода и да докосна небесното русло... цялото... тебе...

И не се питам защо чувствам така.

Така съм създадена - силно да любя, силно да страдам, силна да бъда!....

А ти си толкова близо... на едни очи разстояние, на един поглед, на едно докосване и разтваряне на душевното прозорче...

Обичам те!...

На И(люзията)

------

Милички Ангел и Нели и всички приятели от Човешката библиотека... липсвате ми толкова много, че искам да се съберем заедно и да ви напрегръщам всичките... и да целуна клепките ви, да усетя мекотата на кожата ви... да бъдем заедно, да пътуваме, да приключенстваме!.....














Тагове:   дневник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morelloblossom - гушва те силно. и много ти се радва, ...
15.07.2009 15:45
гушва те силно.
и много ти се радва, че не си от "...другите...хората" и че и ти харесваш такива книги
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 340620
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930