Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2010 10:17 - Life sucks
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3359 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 28.09.2010 10:19


ПОМОЩ!!!!

Откраднаха ми колелото вчера (27.09.2010 г.) в квартал Банишора, бл. 40 В, пред детски клуб Мики Маус...

Има регистрация във Велорегистър, ето как изглежда: http://veloregister.bg/profile.php?b=0
Номер на колелото: A05714850

Моля ви ако го видите някъде - веднага ми пишете!!! Ето и снимки:

http://veloregister.bg/bike_imag...es/bike_83/100_1105.JPG

и

http://veloregister.bg/bike_images/bike_83/100_1106.JPG
Супер тъпо ми стана, понеже съм супер привързана към това колело, и още по-тъпо ми стана, че го оставих незаключено и то в квартал като Банишора, където се разхождат доста мургави братя и точно един такъв ми гепи колелото, снимала го е охранителната камера, на мястото, където бях на интервю за работа вчера....

Тъпо ми стана, че съм наивна и глупава понякога... И че същевременно може толкова да ме боли... сякаш предчувствах, че ще стане така... и не ми се живее вече в България, или поне ми се пътува толкова много по света, че да забравя какво се случва тук (лошото - кражбите, убийствата, насилието над деца и животни)...

И знам, че и навън е така - че и навън има криза, че светът отива по дяволите и знам, че трябва да се боря с това и да се опитвам да помагам, (а аз това и правя), но все повече се отчайвам и не знам дали това, което правя е правилното... и все повече се чувствам като Хоул от Howl"s moving castle, който гледах наскоро и доста ме впечатли...

И чувствам, че живея в един несвършващ сън - колкото и родителите ми да ми напомнят, че действителността е гадна и че трябва да се оцелява, аз не мога да го повчрвам и намирам начини за бягство и бягам, бягам, бягам...... и така не знам докога. Сънувам...

Снощи гледах този прекрасен филм - How to train your dragon, който го е гледал ще ме разбере как се чувствам - все се опитвам да променя нещата и съм различната, опитващата се да внесе промяна и е обект на вниманието, понякога и става за смях, но не се отказва да промени света. Защо?... Не знам... там е проблемът, твърде ми е скучно да съм от обикновените хора... ;)




image


- това съм аз ;) Не е ли очарователноооо? :)) Влюбих се в това Драконче ;)





Тагове:   откраднаха,


Гласувай:
2



1. vmir - Хубаво велосипедче, моите съболезнования!
28.09.2010 10:54
Аз учих щерката си не точно, че "Life sucks", а да речем че: "Shit Happens". Сега аз се ядосвам когато й откраднат нещо, а тя си купува нещо по-сигурно. Преди два месеца в САЩ й гепиха колелото, и оттогава се придвижва с моторетка с вградена заключалка. Не й давам аз парите, тя винаги почти веднага си намира работа, защото не се разсейва с въпроси "защо е така?". Дано имаш по-добър късмет с интервюто за работа и да ти позволи да си купиш още по-добро колело и с удобно заключване. Не всеки краде, но крадящите винаги се смесват с некрадящите. Некрадящите го знаят, и не се обиждат, че вземаш предпазни мерки. По възможност, гледай да не казваш на интервюиращите за неприятността си, защото могат да те вземат за отнесена, несериозна, или магнит за неприятности. Успех!
цитирай
2. svetliche - Благодаря
28.09.2010 13:55
за мнението...

За съжаление кражбата стана пред очите на интервюиращите и нямаше начин - те първи бяха свидетели на това, което се случи... и на моята крайно болезнена реакция. Аз за съжаление примемам всичко много лично, и все още не мога да прежаля колелото... то си е все още част от мен, като накрайник... с градски транспорт пътувам много рядко, само зимата или когато нямам друг избор...
цитирай
3. анонимен - Бай Ангел
29.09.2010 12:49
Ако кражбата повлияе на мнението на интервюиращите, явно не трябва да работиш там. Everything happens for a reason. Миналата година, за да не си отида по Коледа с колата до Плевен, катастрофирах. Ядове, разходи и прочие, но съм жив и здрав. Кой знае какво щеше да е, ако бях тръгнал...
цитирай
4. svetliche - :)
29.09.2010 14:44
Съгласна съм с теб, Ачо, мерси за мнението...

Абсолютно всичко в този живот се случва с причина...

само не разбрах - как си катастрофирал, като не си бил с твоята кола? Автобуса ли е катастрофирал, или?...

Инак, да, най-важното е, че сме живи и здрави, а колелото, колата са просто вещи. Ние сме тези, които са наистина важни :)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 341351
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930