Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2010 23:38 - We are flyin' high, we are watching the world pass us by...
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1030 Коментари: 0 Гласове:
0



И въртележката на живота ме завърта...

Влюбвам се отново и отново - в божествения глас на Азам Али, в екстремното колоездене вчера на импровизираното ни велошествие, в онзи аромат на лавандула, в онези две момчешки усмивки, в онези две очи (по два пъти :)), в онзи сладолед, в концерта на Насекомикс, в тревата, небето, изпъстрено със звезди и с облаци и с мечти...

Че може утре да сме други...

А светът се променя, а аз живея в една приказно-средновековна-крал-артуровско-робин-худска реалност, заради ученето за изпитите септември.


А нали когато нищо не оставиш на себе си, чадо, тогава ще си в покой... и аз това правя, раздавам се докрай, помагам, но сякаш така забравям за себе си... защо се получава така?...

А обичам, боже, как обичам... всичкото...

And who cares after all...

~~~

на легло ли болен легнах
бяла стая без звезди
по земята портокали
нямам братя ни сестри

страхове с игли забождам
и солта със жица ям
тялото ми е без кожа
теб те няма аз съм ням

инжектирай инжектирай инжектирай
инжектирай ме с любов
инжектирай ми любов

тънки змии с пръст набождам
и се давя в кладенци
дяволите са набожни
и въртят на пръст души

ослепях от много думи
оглушах от тъмнина
мойто тяло ми е тясно
ще се сгъна в точица

инжектирай инжектирай инжектирай
инжектирай ме с любов
инжектирай ми любов

---> http://www.myspace.com/nasekomix




Тагове:   High,   Pass,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 339870
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031