Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2010 17:37 - Massive Attack ruled BG (and the planet ;)) on 15.07.2010
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1571 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 20.07.2010 17:42


Пристигам na 15 юли с колелото към 19 часа пред зала Фестивална с надеждата да открия билет за шоуто за 30-40 лв, че и за 20... Написах на един лист "купувам билет"  и почнах да обикалям множеството. Трима души се спряха при мен, продаваха за 50...
"Много е - цъкам с език, нямам толкова пари..."

Часът е вече 20, а аз все още нямам билет, докато една девойка не ме потупа по рамото - "ето, вземи, подарък ми е, излишен е - остана от от игрите по радио Нова". Радостта ми е безумна - имам билет за шоуто!!!!!!!!!!!!!

Обикаляйки за познати лица срещнах Радо от радио Христо Ботев, а сетне Иво Делин и Крум... Влизаме. Залата е сравнително голяма, но прилича по-скоро на училищен гимнастически салон, отколкото на зала... Вътре се продава бира и се пуши. Бирата - супер, ама представете си, не всички пушим, не може ли да сте малко по-толерантни? Жегата е ужасна и без това, а с тия цигари пък съвсем...

В 21.20 излизат... залата избухва... Публиката буквално се взривява... Първите две песни не ме впечатлиха, но третата бе толкова известна и любима, че бързо-бързо повдигна нивото на адреналина. Когато чух първите акорди на Safe from Harm подивях и подскочих имам чувството над всички. Песента ми е животоформираща... Занаизнизаха се все хубости - Angel i Carmacoma накараха и най-големите стоици (не, не онази школа, ами тези, дето просто си кибичат, без да танцуват...), да се развихрят в ритъма на танца. На някои от песните течаха надписи на екран, взети от пресата с цел стимулиране на аплодисментите у публиката. Например: "Роми пребиха пътник в автобус 309" и "всички роми да им бъдат иззети жилищата ми се стори малко прекалено, публиката подивя на последния надпис..."

На някои от песните се разнесе зелен и лилав сноп лъчи, които подобни паяжина, обляха залата и се получи много интересен диджейски ефект. Когато мацката-вокал извиси божествен глас  в Angel и небесата мълчаха, а публиката не само че не мълчеше ами си изпя цялата песен. Концертът свърши в 23 часа след дълго викан полвинчасов бис. След запалването на светлините, усмивката на лицето сякаш угасва и си върнат отново into the real world, след като преди това си бил  потопен в магията на Матрицата, избрал си синьото хапче и си бил вътре, ама баш вътре в емоцията и радостта и еуфорията и магията... и не ти се връща в гадната действителност.

Малко е да се каже, че групата ми е любима - за мен те са лично откровение и Божия милувка.

Един от вокалистите накрая ни се поклани и благодари, че във време на криза сме отделили пари за музика и си хвърли шапката в публиката.

След концерта приятната и окриляваща "дрога" ме държа до сутринта. А аз още благодаря на Вселената, че ме чу и ми подари това невероятно преживяване и ми остави спомен за цял живот.

:))))))))))))



П.С. Забележка - естествено към SME (Sofia Misic Enterprises) - набутаха народа в малка, смръдлива зала, в най-голямата лятна жега, и билетите бяха бая скъпи - 60-80 лева, но ако го бяха направили на стадион, нямаше да се нагушкат толкоз и билетите щяха да са по-евтини...
Абе, корупция и гадория... :(





Тагове:   Massive,


Гласувай:
0



1. morelloblossom - \|/
20.07.2010 23:21
на нас пък зелените лъчи ни приличаха на котешки мустачета :)
цитирай
2. svetliche - =)
21.07.2010 09:54
Цунк и гуш!

О, дааааа, не бих се сетила, определено може и на котешки мустачета да мязат ;)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 340563
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930