Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.02.2010 23:35 - Dancing with tears in my eyes... and heart
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4400 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 03.02.2010 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тихо е... а толкова бурно. Брутално отминаваща вечност от безвремие.... и нищо вече не същото. Хората са трескави, различни, бързат, бързат... градят какво?!... Илюзии? Пишат във форуми, блогове, говорят по мобилни телефони, за какво?...

Къде остана любовта, обичта, заеднеенето, бъдеенето с някого друг, просто заради това, че сте заедно, приятелите?-........ Има само изгода, почти винаги... а Приятелство? А Приятеле? Има ли?

От очите й текат сълзи... времето минава толкова бързо, не може да го улови. Времето - между дъжд и сняг само 24 часа, между топлина и студ, само едно денонощие.

И тиктака... безмилостно... тя не учи, а знае, че има изпити... Не й се учи. Няма мотивация. Но чете в гугъл групата за ГМО и в Човешката библиотека и помага на човека, когото обича. С колкото сили има. Въпреки, че на много хора не им пука и вадят разни теории какви глупости са това, а всъщност не намират куража в себе си да излязат и да защитят една такава кауза. Нямат сили. Ограбени са от непосилната тежест на битието, от сивите господа на Момо, които крадат време... Но имат сили да кажат как трябва да се правят нещата.... за което им иде да ги пребия - във въображението си де, аз съм крехка девойка все пак, пък съм и Слънчевка и обичам всички :P

Вчера имаше протест против ГМО.. събрахме се към 500 човека - имаше всякакви хора - възрастни, майки с дечица, с бебенца, граждани...

Хора, на които им пука какво ядат и са намерили силици в този ужасен, безманталитен свят на овчедушие да си кажат мнението.

Чета из разни форуми и блогове, та чак вече ми се гади от мнението на овцете-хора, от непукизма, от нежеланието им да прочетат и да видят за какво се борим. Че не сме поредните лумпени и еко-хипита, каквито ни наричат, а хора с позиция, които искат да ядат чиста, биохрана, такава, каквато едно време сме ядяли всички..

А сега какво има? ГМОнсанто и корпорации, пари, пари, пари........... да ги таковам.

Лобита, пари, корпорации, гади ми се от тия думи....

На протеста една майка плачеше - Биляна плачеше, за това, че един възрастен човек беше написал на една хартийка, какво искат те и жена му, простичко, ясно и разкъртващо тия стени отвътре, дето те стискат и мачкат, мачкат...

И тя плачеше, защото той я моли: "моля ви се, дайте им го на министрите", а тя знае, че ония не чуват, че те са глухи, марионетки, кукли на конци, управлявани от хищничество и безкрупулен непукизъм, хора - не-хора, роботи на олигархията и мафията, които им дреме на *** за народа, за обществото, за хората, за човеците..............

И аз ми идеше да се разплача и да я прегърна и да плачем заедно, докато не се превърнем в капка и не напоим земята... в езеро, в море, в океан. Докато не се пречистим, не пречистим цялото зло... цялата обида, гняв и глупост човешка.....

Тя е човешко същество, което обича, говори, спи, яде, смее се, гневи се, люби...

А е всъщност толкова мъничка част от това космическо чудо, от сътворението...

~~~~





Тагове:   heart,   tears,   Dancing,


Гласувай:
0



1. анонимен - ...
02.02.2010 09:54
това наистина не беше нужно

Емо
цитирай
2. svetliche - Напротив
02.02.2010 09:57
нужно беше, защото ми е мъчно... и ми е кофти. А като го излях ми стана по-добре...

Аз нямам нищо против вас, но като се държите по този начин, имам. Аз не умея да мразя хората, такъв човек съм - слънчев, даващ, помагащ... Това е.
цитирай
3. анонимен - Ние, безименната сбирщина
02.02.2010 09:58
Ех, Габи, колко е удобно и наивно заедно с един човек да поставяш наравно и цялата група, с която той си пие бирата и обсъжда филмите...
Кой от Shadowdance ти каза нещо? Колко са хората в Shadowdance, че ги адресираш така събирателно?
Мелим човека който обичаш, казваш. Дали човекът, който обичаш не беше първият, който започна да мели? Той имаше пост, на който никой не каза нищо, докато той не започна да тегли думите от устите с ченгели. И после да се кара как може разни хора да си казват мнението. И логично, нещата ескалираха до по-лоши между него и ДВАМА-ТРИМА ДУШИ (които аз не оправдавам, но не е като нещата да започнаха от нищото). Но, разбира се, колко по-удобно е всички да сме черни и да го духаме. Ентри на истинска зряла лейди, поздравления.
Морвен
цитирай
4. svetliche - ....
02.02.2010 10:07
А моето впечатление е, че един от вас каже нещо и вие скочите и сте срещу Калин.
Може да съм пристрастна, да, както казах нямам нищо против вас... но не ми харесва за какво се "поддържате".

Калин не иска да поучава и да скача на никого, а просто се опитва да покаже за какво се борим ние и защо ни пука на нас двамата... и на още доста хора, които подкрепят каузата.

Това е. Точка по въпроса.

И не твърдя, че съм зряла. На 22 съм почти.

И не, не съм зряла, наивен идеалист съм, но и човек с кауза, на който му пука, за разлика от средностатистическия човек, част от стадото...

И не се бия в гърдите, просто си изливам гнева, за да не ми остава рано вътре...

Това е.

Мир.
цитирай
5. анонимен - Има други начини...
02.02.2010 10:14
...да си утоляваш гнева, освен да го изливаш срещу някого. Питай Калин.

"Стадото". "Човек с кауза". "Идеалист". "Сбирщина интелектуалци". "Дървени философи". "Овцете-хора".

Джордж Оруел. "Politics and the English Language". Read it.
цитирай
6. анонимен - @ Морви
02.02.2010 10:38
Айде да спестим глупостите поне тука, м?

Ако беше вярно това, което приказваш по повод на Калин, нямаше Моридин да мести и заключва теми и да пише на хората да се "държат на висота". Просто щеше да изгони Калин.

Габи е сбъркала, като е обобщила ШД твърде много. Е, и? Кажи ми - кажи ми го с ръка на сърцето, все едно ме гледаш лице в лице, - че ония 4-5 човека не сбъркаха, докато обобщаваха Калин. А ШД _дори_ не е живо същество...

Ако имаш да казваш нещо на някого - заповядай в пощата ми, тя е вечно отворена.

Калин
цитирай
7. анонимен - Морвен
02.02.2010 11:43
@Габче
"Може да съм пристрастна, да, както казах нямам нищо против вас... но не ми харесва за какво се "поддържате". "
Т.е. като мнението на НЯКОИ не съвпада с твоето за ГМО - ВСИЧКИ ДГД? Така ли да го разбирам наистина? И все едно, че нищо не съм казала - продължаваш с всеобщата събирателност.

Естествено, че Калин иска да си обясни каузата. Но нека го направи не с похвата "много сте в грешка, ама вие сами вижте къде" - похват, който шефката ми използва и минава само понеже ми е шефка... И нека не пренебрегва с толкова лека ръка другите аргументи или просто нежеланието на другите да спорят. На мен ми е ясно, че Калин е с добри намерения. Просто не е с най-добрия начин на изразяването им. А сега, след като изяснихме това, опитай се да ми повярваш, че и хората, които спориха с него (и, не, няма да ги обединя под събирателното "хората от Шадоуденс") също не са с лоши намерения, макар да не са го изразили добре.

Ся, и Калин отговори с директна ругатня на леко заядливо "ми като мейлът не е истински, какво?" И? Трябва ли да мисля, че той мели някой?

@Калин
И Моридин, и аз поне доколкото знам мислим едно и също - темата стигна твърде далеч и имаше некоректни нападки и от двете страни. Само дето от едната стигнаха и до лични. Но все пак не забравяй, че при заключването е споменал и за провокационното държание и е направил забележка и НА ДВЕТЕ страни.
цитирай
8. анонимен - @ Морвен
02.02.2010 12:37
"Мненията на Калин в известен смисъл нарушават правилата по точка 8. Тя е трудна за тълкуване, но подходяща за тези случаи. Същността се корени в това да не се използва начин на общуване, който очевидно е неподходящ в средата на форума. Няколко души изразиха такова мнение лично в темата. По моите разбирания и по моето тълкуване на това правило, Калин не го нарушава. Но тъй като това са донякъде потребител-зависими правила, ще приема, че поради оплакванията срещу неговия стил на дискусия има място за спор. "

vs

"Мненията, цитирани от Калин, директно нарушават правилата на форума в точка 9. Не знам къде спят модераторите, но моля да се заемат. В същите правила пише, че това конкретно нарушение на правилата води до предупреждения за бан. Притеснително е, че това включва един от админите на форума."

+ Искам да видя пример за некоректна нападка от моя страна. В темата в ШД.
цитирай
9. анонимен - Не...
02.02.2010 15:41
...тук, м?
цитирай
10. анонимен - Морвен
02.02.2010 16:26
Не съм забравила, ще пиша и дано се разберем (надявам се и двамата един друг), но ще го отложа за след работната офанзива, която имам в момента.
цитирай
11. анонимен - Е...
02.02.2010 23:33
http://www.sf-sofia.com/phorum5/read.php?1,24611,24836,page=4#msg-24836

Кал:)н
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 341369
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930