Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2009 17:26 - Не може една вещица да не си е научила уроците за следващия ден, за следващата седмица, за следващия живот!
Автор: svetliche Категория: Лични дневници   
Прочетен: 981 Коментари: 0 Гласове:
1



Ако наистина знаеш как, ако можеш да полетиш...
Аз ти го казвам и пак, и пак - Късметът с теб е!
Защо стоиш?
Вярвай, че наистина знаеш как!
Вярвай и ще летиш!
Виж - там късметът те чака пак...
Лети!
Защо стоиш?...


Весела Фламбурари

Искам да мога да стопля с ръчички целия този свят съвършен

и да изплета от него ръкавички за студен зимен ден...

Искам да мога, да бъда, да помагам, да се радвам,

да не страда... Тя, той, то...

Защо?

Искам да има природа, искам светлина в очите на децата

и огън да гори в техните сърца.

Вярвам, че съм огън,

вярвам, че мога да летя,

вярвам, че силно любя

и мога силно да крещя,

за несправедливостта,

за нетърпимостта,

за погрозняването... на света.

Искам и мога и тук съм сега!

Огън, светулка, небе, копнеж, капчица, сълза,

силна млада жена.

Аз съм ангел изтъкан от светлина,

аз съм фея усмихната, дивея, скачам и се смея

аз съм магьосница

и приятел

и човек

и приказница

и винаги ще бъда и съм всичко, което измисля и което посмея!...







Тагове:   може,   вещица,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svetliche
Категория: Лични дневници
Прочетен: 341427
Постинги: 121
Коментари: 98
Гласове: 281
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930